Zaangażowany i świadomy odbiorca
Kampania w prasie buduje zasięg, relacje z czytelnikami, angażuje i buduje wiarygodność. Liczba kontaktów z reklamą jest częstsza niż w przypadku innych form dotarcia do odbiorcy. Komunikacja w mediach o selektywnym zasięgu pozwala na budowanie skutecznego przekazu w wybranej grupy docelowej.
Jak pomagamy?
- tworzymy media plan
- kupujemy media i negocjujemy atrakcyjne warunki współpracy
- opracowujemy koncepcję kreacji graficznej
- opracowujemy materiały tekstowe
- kompleksowo obsługujemy kampanię od jej startu do zakończenia
Współpracujemy z wydawcami na wyłączność sprzedażową jak również w ramach umów partnerskich i brokerskich w Polsce i na terenie Unii Europejskiej.
Jakie media?
- prasa o zasięgu lokalnym i regionalnym
- media skierowane do B2B, B2C
- prasa o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym
- media biznesowe, specjalistyczne
Chcesz poznać ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb i możliwości?
ZAUFALI NAM:



















