Prasa

Zaangażowany i świadomy odbiorca

Kampania w prasie buduje zasięg, relacje z czytelnikami, angażuje i buduje wiarygodność. Liczba kontaktów z reklamą jest  częstsza niż w przypadku innych form dotarcia do odbiorcy. Komunikacja w mediach o selektywnym zasięgu pozwala na budowanie skutecznego przekazu  w wybranej grupy docelowej. 


Jak pomagamy?

  • tworzymy media plan 
  • kupujemy media i negocjujemy atrakcyjne warunki współpracy
  • opracowujemy koncepcję kreacji graficznej
  • opracowujemy materiały tekstowe
  • kompleksowo obsługujemy kampanię od jej startu do zakończenia

Współpracujemy z wydawcami na wyłączność sprzedażową jak również w ramach umów partnerskich i brokerskich w Polsce i na terenie Unii Europejskiej.  

Jakie media?

  • prasa o zasięgu lokalnym i regionalnym
  • media skierowane do B2B, B2C
  • prasa o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym
  • media biznesowe, specjalistyczne

Chcesz poznać ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb i możliwości?

ZAUFALI NAM: